Novinky - Plujeme.cz

Novinky


Opatření před plavbou

  • při nalodění je nuté odevzdat zdravotní dotazník a podstoupit bezkontaktní sken teploty
  • cestující musí mít uzavřené cestovní pojištění kryjící náklady na léčení nemoci Covid-19 (např. od ERV či Allianz); lodní společnost MSC nabídla cestujícím pojištění za cenu 18 EUR/osoba/plavba. Kryje cestujícím výlohy za dopravu domů a plavbu v případě, že jim bude odepřen nástup na palubu, musí zrušit svou plavbu nebo během plavby dostanou nákazu COVID-19
  • check-in přes web a doporučené předplacení služeb na lodích (výlety, nápoje)
  • omezujícím předpokladem pro cestování bude teplota (≥ 37,5 C ), kašel, dušnost, zimnice, bolesti svalů či těla, únava, bolesti hlavy, bolest v krku a ztráta chuti či čichu během 14 dnů před naloděním; dále pak kontakt v posledních 14 dnech před naloděním s osobou s potvrzeným onemocněním Covid-19 nebo podezřením na něj
  • některé země mohou odepřít víza nebo zakázat vstup na základě historie cestování nebo státní příslušnosti; MSC pokračujeme ve spolupráci s příslušnými úřady na aktualizaci uvedených požadavků

Opatření na palubách lodí

Život na palubách lodí dozná značných změn a budou zavedené nové postupy a nová pravidla:

  • rozsetupy na lodích, regulovaná obsazenost hostů ve veřejných prostorách, rezervace aktivit a zábavy na lodi přes lodní aplikaci
  • hromadění lidí ve frontách bude předcházeno vyvolávacím systémem (recepce, restaurace atd.)
  • bude prováděna důkladná sanitace všech veřejných prostor i kajut a zaveden nový systém sanitace a čištění
  • na lodi bude k dispozici vyšší počet zdravotnického personálu, který má připravené komplexní postupy izolace a plán kooperace s místními úřady
  • posádka bude vyškolena a zaučena na nový systém kontrol a postupů
  • pomocí klimatizace bude do kajuta a veřejných prostor přiváděný čerstvý desinfikovaný vzduch
  • chytré náramky od firmy Samsung na trasování kontaktů – náramek bude zaznamenávat nejenom polohu nositele, ale jakýkoliv kontakt s nositelem jiného náramku, který se ocitl ve vzdálenosti menší než 1 m; data uchovávaná z náramků budou vymazána 14 dní po vylodění

Restaurace, bary & salonky

Stravování bude upraveno tak, aby respektovalo odstupy: všechna jídla a nápoje budou hostům podávána u jejich stolu.
Samoobsluha v bufetu bude dočasně pozastavena a jídlo bude servírováno hostům. Pro bezkontaktní zážitek budou mít hosté přístup k restauracím a barovým nabídkám ze svého osobního mobilního zařízení naskenováním QR kódu.
Aby se minimalizovala rizika nákazy, společnost MSC přizpůsobila procesy objednávání, přípravy, dodávky, konzumace a platby za stravovací a nápojové služby.

Výlety

Doporučujeme využít nabídky výletů od MSC Cruises, protože na výletech budou dodržovány stejné vysoké standardy ochrany zdraví a bezpečnosti jako na palubě.
Nebudou povoleny žádné individuální výlety, vylodění je vázáno jen účastí na organizovaných výletech. Na každé plavbě bude jeden z hromadných výletů zdarma pro všechny pasažéry, další výlety bude možno zakoupit. Cestující, kteří si rezervují kajutu/apartmá ve třídě Yacht Club MSC, obdrží zdarma všech pět výletů. Cestující v jiných třídách kajut si mohou koupit až tři výlety za cenu 100 EUR na osobu.

Zábava a aktivity na lodi

MSC představí nově navržené aktivity pro menší skupiny osob: s tématickými a zábavnými hrami, aktivitami pro děti a rodinu, přehlídkami talentů, fitness, tancem a dalšími. Představení, aktivity a dětský klub budou k dispozici při rezervaci bez příplatku. Hosté mohou digitálně procházet palubní program pomocí mobilní aplikace MSC for Me a rezervovat aktivity telefonicky nebo osobně na vyhrazených přepážkách.
Vzhledem k tomu, že kapacita divadla bude snížena, aby se zajistil osobní odstup, bude zábavní program prodloužen, takže všichni naši hosté si mohou stále užívat celou řadu oceněných pořadů.

Venkovní paluby a bazény

Všechny otevřené paluby budou přístupné a bazény, vířivky a aquapark budou k dispozici se sníženou obsazeností, aby se zajistil sociální odstup.
Lehátka se oddělí, po každém použití se dezinfikují a každou noc proběhne hloubková sanitace.

Hotelové služby

Veškeré informace budou pro hosty dostupné prostřednictvím mobilní aplikace MSC for Me a dalších digitálních služeb jako interaktivní televize v kajutě, interaktivní obrazovky.
Informační centra buou k dispozici i v den nalodění. Měli byste vždy zavolat, než půjdete na jakoukoli přepážku. Pro úhrady na lodích se doporučují bezhotovostní platby.

Zdravotní středisko na palubě lodi

Zdravotní personál na palubě zajistí denní měření teploty během plavby. V případě příznaků chřipky by měli hosté informovat lékařské centrum a hostovi bude poskytnuta bezplatná léčba. Plně vybavené palubní středisko „Medical Center“ je personálně obsazeno zvýšeným počtem vysoce vyškolených pracovníků Komplexní postupy pro izolaci a plán kooperace s místními úřady, které budou aktivovány v případě podezření nebo potvrzené situace COVID-19, jsou připravené.

Mobilní aplikace MSC forMe je k dispozici na lodích MSC Meraviglia, MSC Bellissima, MSC Grandiosa, MSC Seaside, MSC Seaview a MSC Splendida.
Proč plout s námi 18. srpna 2020

Vaše pohodová a klidná plavba je naším hlavním cílem. Tomu je přizpůsobený veškerý náš servis. Neustále pracujeme na dalším zkvalitňování našich služeb.


Deset hlavních důvodů, proč si vybrat loď právě od nás

  1. Přehledné a jednoduché vyhledání lodí

    Na našich stránkách si můžete vybrat loď nebo plavbu velmi přehledným, jednoduchým a rychlým způsobem.

  2. Poradíme Vám s výběrem oblasti plavby

    A doporučíme Vám tu nejvhodnější oblast tak, aby splňovala maximum Vašich požadavků na pohodovou dovolenou na palubě lodi. Zde jsou zárukou naše letité zkušenosti z plaveb ve všech možných oblastech světa.

  3. Poradíme Vám s výběrem vhodné jachty a doporučíme trasu plavby

    Všechny lodě nejsou stejné a na úspěch Vaší plavby bude mít nemalý vliv výběr lodi. Vyslechneme si Vaše požadavky a doporučíme Vám loď, která Vám bude nejlépe vyhovovat. Na rodinnou plavbu s dětmi se hodí jiná loď, nežli na regatu a nebo na náročnou zimní přeplavbu. Pokud si chcete vybrat tu nejvhodnější loď pro Vás, doporučujeme zařizovat pronájem lodi co nejdříve. Při hledání lodě na poslední chvíli již není z čeho vybírat a musíte vzít to, co je volné. Lodě půjčujeme především od prověřených společností, se kterými dlouhodobě spolupracujeme. Před vyplutím Vám pomůžeme naplánovat zajímavou trasu plavby podle Vašich požadavků. Jinou trasu plavby Vám doporučíme pro plavbu s dětmi a jinou s mužskou, sportovně laděnou posádkou.

  4. Poradíme Vám s výběrem okružní plavby

    Ať už si budete přát plavbu na velké zaoceánské lodi, nebo soukromí v kajutě na katamaránu, uděláme maximum, abychom našli nejvhodnější plavbu pro Vás.

  5. Zajistíme Vám letenky a vyřešíme logistické otázky spojené s Vaší plavbou

    Poradíme s jakou leteckou společností vyrazit případně jakou cestu zvolit po vlastní ose.

  6. Největší výběr zkušených a pohodových kapitánů

    Pokud nemáte kapitánský průkaz a neumíte si loď řídit sami, doporučíme Vám některého z našich prověřených kapitánů. Máme největší výběr zkušených a pohodových jachetních kapitánů ze všech českých charterových společností. Dokážeme Vám doporučit kapitána podle Vašich potřeb – dobrodruha na náročnou sportovní plavbu, závodního jachtaře na regatu, jachtařského instruktora na výukovou plavbu a nebo hravého kapitána pro rodinnou plavbu s dětmi.

  7. Zasílání předpovědí počasí

    Každý den Vám pošleme formou SMS aktuální předpověď počasí s varováním, pokud se blíží nějaká bouře a nebo nečekaná změna počasí.

  8. Organizujeme plavby s průvodcem

    Pokud si vyberete okružní plavbu a bojíte se vyrazit sami například kvůli jazykové bariéře, sledujte plavby s naším průvodcem, který se postará o bezproblémovou dovolenou.

  9. Nepřetržitý poradenský servis na telefonu

    Pokud se během Vaší dovolené na moři vyskytnou jakékoliv problémy, můžete nám zavolat a my Vám poradíme s technickými problémy, které jste schopni si opravit sami a nebo se postaráme o co nejrychlejší pomoc. Většinu lodí pronajímáme od společností, kde známe ředitele nebo majitele, a dokážeme tak pro naše zákazníky zařídit opravdu rychlou pomoc v případě jakýchkoliv potíží.

  10. Pojištění kauce skládané při pronájmu lodi a pojištění storna plavby
    Nabízíme pojištění kauce a v případě škody na lodi pomůžeme s přípravou dokumentů tak, aby proběhlo vyřízení likvidace kauce co nejrychleji. Pokud se obáváte, že by uskutečnění plavby mohly ohrozit zdravotní problémy kohokoliv z rodiny, nabízíme Vám pojištění plavby proti jejímu stornování.